Začátek závodu se nám vydařil na jedničku. První trénink první a v druhém čtvrté místo, což v takovém počtu aut je nejlepší startovní pozice. Už ale v první sérii se všechny naděje rozplynuly rozpadlým lebrem hned na startu. Startovat v Pace zezadu a ještě pomýšlet na A finále je takřka nemožné. Takže jsme zůstali spíše z testovacích důvodů. Ve druhé sérii se mi ukroutila kardanová hřídel a třetí už se nám podařila dojet.
Již třetí Evropský podnik jedeš s automobilovým motorem. Jsi s ním spokojen?
S Vauxhallem jsem naprosto spokojen, ale je to nové auto a potřebuje čas, aby se vychytaly jisté nedostatky, které se odhalují jak jinak než testováním. Závod v Pace mě mrzí ale doufám, že do Německa pojedeme o dost chytřejší a podaří se nám bojovat a stupně nejvyšší.
Trať v Německu se mi líbí a mám ji docela dobře najetou. Letos tam ale jedeme s jiným autem, takže se budu muset asi trošku přizpůsobit, protože Vauxhall oproti Suzuce potřebuje úplně jinačí zacházení a jinačí styl jízdy.